Procedure bij klachten

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wij vertellen u graag welke stappen u dan kunt nemen.

Heeft u klachten?

U kunt schriftelijk uw klacht indienen bij uw tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn om het probleem op te lossen. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar Tandartspraktijk Van Noortwijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie nodig over de klachtenprocedure?

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van allesoverhetgebit.nl. Zij geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Heeft u een suggestie of een compliment?

Bij Tandartspraktijk Van Noortwijk staat kwaliteit en goede mondzorg hoog in het vaandel. Daarom vinden wij het belangrijk dat u goede ervaringen met onze praktijk, het team en de behandelingen heeft. Uw mening is voor ons heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Dus als u tevreden bent over onze dienstverlening, of als u suggesties heeft om deze te verbeteren, dan horen wij dat graag. Laat het ons weten. Alvast bedankt!